14.11.2011CSR.dk
Få værdi for CSR gennem rigtig CSR-kommunikation
Mange virksomheder har aktiviteter indenfor CSR, men ved ikke, hvordan de skal kommunikere dem og derved høste mere afkast af deres investeringer. Man kan nemlig ikke kommunikere CSR på samme måde, som man plejer at markedskommunikere. Josefine Campbell fra Campbell & Co, der er ekspert i bæredygtighedskommunikation giver svaret på, hvad man skal have for øje i CSR-kommunikation.
Stilling / Virksomhed
Ansættelsesforhold
Ansøgningsfrist
Område
Corporate Responsibility Manager
Thygesen Textile Group
Fuldtid
19.04.2024
Midtjylland
Forretningsanalytiker
Compass Group Danmark A/S
Fuldtid
21.04.2024
Hovedstaden
Bæredygtighedskonsulent
Region Midtjylland
Fuldtid
15.04.2024
Midtjylland
Koncernindkøber til Uddannelses- og Forskningsministeriet (Ny frist)
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Fuldtid
31.03.2024
Hovedstaden
Erfarne rådgivere
PwC Danmark
Fuldtid
Snarest muligt
Hovedstaden
Apprentice Warehouse
Fortum Waste Solutions A/S
Fuldtid
30.04.2024
Syddanmark
Udgiver
Copyright 2023