I fokus: CSR i SMV'er

Samfund

Case: Vi støtter gerne ti år til

Vagtteam DK ApS har ti års jubilæum som medlem af Erhvervsklubben. De støtter fast, fordi de har tillid til samarbejdet med Røde Kors, og fordi det falder i tråd med deres egne værdier. Samtidig gør det medarbejderne stolte.

Indhold fra partner

Samfund

Case: Posts om støtte giver masser af likes på Facebook

Bastard Café skaber ”awareness” om deres medlemskab af Røde Kors Erhvervsklub på deres Facebook-profil. Det giver kunderne positiv respons på med mange likes og kommentarer.

Indhold fra partner

Samfund

Case: Mit samarbejde med Røde Kors viser overskud

For Tim Juul er et medlemskab af Røde Kors' Erhvervsklub et signal til kunderne om, at hans firma Juuls Træer ikke kun handler om profit. Og at han har overskud til at tænke på andre.

Indhold fra partner

Strategi & ledelse

Højtflyvende CSR som både passion og konkurrencefordel

TP Aerospace opererer i en branche, hvor CSR ikke for alvor har fået fodfæste endnu, og derfor giver virksomhedens arbejde på området dem en ”edge” i forhold til konkurrenterne. Samtidig er det noget man brænder for og håber vil inspirere andre.

Strategi & ledelse

Begrænsningens kunst

Hos detailkæden BabySam har man arbejdet struktureret med CSR siden efteråret 2016. Det sværeste er næsten at begrænse sig og at vælge de helt rigtige partnere.

Strategi & ledelse

Opskriften på bæredygtighed i SMV’er: start småt, synligt og konkret

Et forskningsprojekt med deltagelse af 39 SMV’er leverer et bud på spørgsmålet til en million kroner: Hvordan bliver flere SMV’er involveret i at skabe vækst gennem bæredygtighed?

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere