Nyhedsarkiv

Samfund

Lad os holde spillet i skak med loft over bonus

Hos Danske Spil står vi klar til at støtte op om øget ansvarlighed. At leve af at udbyde spil forpligter. Det er vi helt på det rene med, og hos os er det klart, at der ikke er noget spil uden ansvar.

Indhold fra partner

Samfund

Er du gammel nok?

Vi har alle et ansvar for at håndhæve aldersgrænserne ved salg og køb af varer. Det er på tide, at vi ændrer kulturen, så det bliver naturligt at spørge og blive spurgt om ID.

Indhold fra partner

Samfund

Danske Spil: Et forbud mod velkomstbonusser er en god idé

Danske Spil bakker op om et forbud mod velkomstbonusser, som Center for Ludomani foreslår.

Indhold fra partner

Kommunikation

Hvordan formidler man sin CSR-rapport på 52 sekunder?

Hvordan formidler man sin CSR-rapport på 52 sekunder? Vi har forsøgt her.

Indhold fra partner

Samfund

Smart ID: Nyt digitalt billed-id skal forhindre salg af spil og alkohol til mindreårige.

Danske Spil lancerer i dag, i samarbejde med Alkoholpartnerskabet, et gratis digitalt billede id, der kan bruges, når man køber spil, alkohol og andre varer med aldersbegrænsning. Målet er at gøre det lettere for unge at legitimere sig og sætte en stopper

Indhold fra partner

Samfund

CSR-rapport: CSR i Danske Spil - fra princip til praksis

Ansvarlighed er en af Danske Spils værdier, og det er vores klare ambition at være den mest ansvarlige aktør på det danske spillemarked og sikre gode spilleoplevelser til glæde for spillerne og til gavn fra samfundet.

Indhold fra partner

Samfund

Unge skal spille med omtanke

Behandlingsstedet Frederiksberg Centeret, DIF, DBU, DGI og Danske Spil sætter fra i dag spot på unges spilvaner med forebyggelseskampagnen ”Sport, Spænding og Spil”. Kampagnen har fokus på aldersgrænser, og på at få de unge selv til at tænke over deres sp

Indhold fra partner

Strategi & ledelse

Godhedsindustri eller slyngelklub?

Hvor slutter fordommene, og hvor begynder arbejdet med ansvarlighed for Danmarks største spilleselskab? Disse og mange andre spørgsmål og dilemmaer blev drøftet ved et velbesøgt CSR-arrangement i Dansk Erhvervs Folkemødetelt.

Indhold fra partner

Samfund

Digitalt billed-ID samler branchen bag håndhævelse af aldersgrænser

Vi skal blive bedre til at spørge og blive spurgt om alder ved køb af spil, alkohol eller tobak. En af vejene til en bedre ID-kultur er det digitale billed-id kaldet Smart ID.

Indhold fra partner

Samfund

Vigtigt med åbenhed om Ludomani

Det er vigtigt med åbenhed om Ludomani.

Indhold fra partner

Samfund

At forebygge ludomani

Den første del af SFI's ventede ludomanirapport er udkommet.

Indhold fra partner

Samfund

Danske Spil ønsker spil med omtanke

Et nyt onlineunivers, der hedder ’Spil med omtanke’, bliver nu lanceret af Danske Spil.

Indhold fra partner

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere