Event

Årsmøde og Generalforsamling 2021

Foreningen for Byggeriets Samfundsansvar (FBSA)

byggerietssamfundsansvar.dk/

• info@byggerietssamfundsansvar.dk
  • 7020 1271
  • BLOX, Indgang C, 3. sal, Bryghuspladsen 8, 1473 København K
Se profil
Type: Generalforsamling
Start dato: 27.05.2021
Start tidspunkt: 13:00
Sted: BLOX Bryghuspladsen 1473 København K
Tilmeld

På årets generalforsamling og årsmøde tager vi skridtet videre som forening i forhold til at sikre høje standarder for bæredygtighed i den danske ejendoms-, bygge- og anlægsbranche. Kom med når vi præsenterer en række nye tiltag, vi har arbejdet med i årets løb såsom diversitetsprojektet og få en opdatering på de igangværende projekter som Roadmap for Verdensmål og Charter for Samfundsansvar.

Et år i coronaens tegn er gået, men det har ikke holdt os tilbage i forhold til at udvikle socialt bæredytige initiativer og fremme grønne løsninger i byggeriet.

Det seneste år har vi bl.a. videreudviklet på Roadmap for Verdensmål, hvis første version blev præsenteret på foreningens årsmøde og generalforsamling 2020. Det skal fungere som et dialogredskab til at implementere verdensmålene i en konkret dansk sammenhæng.

Vi præsenterer på dagen også den endelige version af vores reviderede Charter for Samfundsansvar, så det sikres aktualitet. Meget er nemlig sket i de fem år, der er gået, siden foreningens tilblivelse. Det skal sikre, at vi som forening for frontløberne i branchen holder vores principielle fundament og medlemmerne helt fremme i skoene.

Vi skal også høre en opdatering fra vores Unge Advisory Board, der bl. a. har arbejdet med den grønne dagsorden i årets løb, og sidst men ikke mindst skal vi fejre lanceringen af vores rapport om diversitet i byggeriet, som giver et indblik i, hvordan det er at være kvinde i en mandsdomineret branche.

Vi glæder os til at se så mange medlemmer som muligt, så vi i fællesskab kan være med til styrke FBSA's fremadrettede arbejde for en socialt ansvarlig og bæredygtig byggebranche.

Det sker d. 27. maj kl. 13.00-17.00 i BLOX.

Nærmere program følger.