Børns Vilkår

Strategi & ledelse

Circle K’s nye Børnekaffe kampagne skal hjælpe endnu flere børn og unge

Hele julen og hver dag året rundt sidder BørneTelefonens frivillige rådgivere klar til at lytte til og rådgive børn og unge om det, de synes, er svært.

Indhold fra partner

Samfund

Circle K donerer 1 mio. kroner til udsatte børn og unge

Circle K og kædens kunder donerer 1 million kroner til BørneTelefonen og Børns Vilkårs nye rådgivningstilbud, HØRT, som er målrettet unge mellem 15 og 24 år, der har brug for at blive hørt, forstået og accepteret. Pengene kommer fra salg af BørneKaffe og K-Freeze samt direkte donationer fra kunderne.

Indhold fra partner

Samfund

BørneTelefonen havde rekordmange samtaler med børn og unge i 2021

Flere børn og unge end nogensinde før kom igennem til BørneTelefonen i 2021. De frivillige rådgivere havde mere end 55.300 samtaler. Særligt ses en stigning i andelen af samtaler om ensomhed og selvskade, viser nye tal fra Børns Vilkår, som driver BørneTelefonen.

Indhold fra partner

Samfund

Danskerne donerer brugte telefoner til fordel for et trygt online-liv

På blot et halvt år har danskerne doneret mere end 8.000 gamle mobiltelefoner. Mobilerne er solgt til genanvendelse, og pengene er gået ubeskåret til TDC Groups samarbejde med Børns Vilkår om at støtte børn til et positivt og trygt online-liv.

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere