Bevidste forbrugere og sustainable branding (også som webinar)

Paneldiskussion om hvordan forandringerne i markedet skaber nye muligheder for virksomhederne. Hør blandt andet KLS Pureprints og den spændende rejse de er på - med visionen om at være verdens grønneste trykkeri

Paneldiskussion "Den bevidste forbruger og sustainable branding" .

I dette webinar taler Anette Priess Gade om cirkulær økonomi, hvordan det kan bruges i virksomheder samt hvordan det påvirker kunderne. Med har hun Thomas Bjørnsten, Human & Emotional Data ekspert hos Innovation Lab og Aarhus Universitet, og Bent Hübertz, Marketing Direktør hos KLS Pureprint(http://klspureprint.dk/), som vil give deres input på udfordringen. Klik og lyt med 
 

Du kan også downloade vores seneste e-magasin om Den Bevidste Forbruger. 

19.09.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Ny analyse – Den Bæredygtige Forbruger, nu og i fremtiden!

20.06.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Goodbye junkfood! Hello to sustainable diets! Tiden er til Food Innovation

09.05.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Circular Material Update #2: Når design bliver cirkulært

30.04.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Spiselige vandflasker til London Marathon minimerer plastforbrug

10.04.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Nudging - hvad for noget? Og kan det hjælpe os alle til en mere bæredygtig adfærd på kontoret?

28.03.2019Circular by Innovation Lab

Sponseret

Circular Material Update #1 // En grønnere fashion