Kasper Bergholt

Digital Marketing Manager

Om

Kasper Bergholt, Digital Marketing Manager @ Folkekirkens Nødhjælp

Faglige interesser
Facebook-annoncering & -analyse. Search (Google Grants, SEO & SEM). Omni-channel- .& always on-kampagner. Indholdsdarwinisme. Krydssegm…

Læs mere  

Om

Kasper Bergholt, Digital Marketing Manager @ Folkekirkens Nødhjælp

Faglige interesser
Facebook-annoncering & -analyse. Search (Google Grants, SEO & SEM). Omni-channel- .& always on-kampagner. Indholdsdarwinisme. Krydssegmentering. Statistiske tvillinger. Lead ads. Psykologi. Overtalelseskommunikation / persuasive architecture & copy. A/B-test. Visitor recordings & heatmaps. Personalisering på tværs af platforme (search, display, mail, web, social).

Arbejdsopgaver for tiden
kampagneudvikling, eksekvere kampagner og efterfølgende analyse og evaluering (eksempler kunne være Giv en Ged & vores årlige landsindsamling), momentumindsatser i katastrofesituatiner, hvervning af frivillige til genbrugsbutikker & Wefood). Effektmåling. Målgruppe-/segmentanalyse.

Erhvervserfaring (senest)
Digital Marketing Manager, Folkekirkens Nødhjælp
Eksekverende strateg, Mediebevægelsen ApS
Strateg, Battle & Bounce
Senior Manager, Production & AI, Spleak Media Network

Uddannelse
Cand.mag. 2002 fra Københavns Universitet (engelsk, litteraturteori, semiotik)
Københavns Universitets guldmedalje 2004 (prisopgave om Saussure, Perice & Derrida).

Folkekirkens Nødhjælp | se profil

Folkekirkens Nødhjælp arbejder for at styrke verdens fa…

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere