Tina Snedker Kristensen

Marketing- og kommunikationschef

  • Troldtekt A/S

Om

I mit arbejde som marketing og kommunikationschef hos Troldtekt A/S er bæredygtighed og dokumentation for bæredygtighed et centralt punkt. Troldtekts forretningsstrategi er baseret på Cradle to Cradle principperne, og vi arbejder målrettet mod at avancere fra sølv- til guld-niveau i vores Cr…

Læs mere  

Om

I mit arbejde som marketing og kommunikationschef hos Troldtekt A/S er bæredygtighed og dokumentation for bæredygtighed et centralt punkt. Troldtekts forretningsstrategi er baseret på Cradle to Cradle principperne, og vi arbejder målrettet mod at avancere fra sølv- til guld-niveau i vores Cradle to Cradle certificering, der omfatter hele serien af Troldtekt akustikplader. Målet for 2022 er Cradle to Cradle platin-niveau. Mit arbejde med dokumentation omfatter også CSR-rapportering (i henhold til GRI G4), miljøvaredeklaration (EPD i henhold til EN 15804) og dokumentation til bæredygtigt byggeri (LEED, DGNB og BREEAM).

Troldtekt A/S | se profil

Vi tilbringer op til 90 procent af vores liv indenfor. Derfo…

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere