Medlemsprofiler Se alle
Dansk Mode og Tekstil
Klima, miljø og energi

Kreativiteten skal drive bæredygtigheden i modebranchen, mener forsker
En ny kandidatuddannelse på Det Kongelige Akademi vil uddanne designere, der kan være med til at gentænke det etablerede modesystem.
Kommunikation

CSR Agendaen #4: Branchesamarbejde
Den fjerde udgave af CSR Agendaen er finansieret af branchesamarbejdet REGA og handler om netop branchesamarbejde. Organisationen er repræsenteret ved CSR-chef Lea Marie Juliussen, og med i studiet er også CSR-chef i brancheforeningen Dansk Mode og Tekstil, Pia Odgaard.
Strategi & ledelse

Modebrands går efter FSC-certificering
Flere brands i branchen er gået på jagt efter FSC-certificeringer til værdikæden. Men hvorfor? Vi spørger to brands, der er lykkedes med det, samt FSC selv
Indhold fra partner
Samfund

CSR i SMV’er: Værdikæder, verdensmål og venlig samtale
Mere CSR i danske SMV’er handler ifølge fire store erhvervsorganisationer om værdikæder, dialog og store virksomheder. Om noget støtte fra Erhvervsministeriet. Og lidt om at lade tiden arbejde for sig.