09.04.2021  |  Klima, miljø og energi

Grøn markedsføring

Indhold fra partner Hvad er dette?

Få værktøjerne til at undgå greenwashing og shitstorms - målrettet kommunikatører og marketers

Bæredygtighed har udviklet sig fra at være en trend til i stigende grad at være en forudsætning for at gøre forretning. Forbrugere efterspørger bæredygtige produkter, men også markedsføring og kommunikation, der er transparent og troværdig. 

Denne udvikling lægger et stort pres på virksomheder, som ønsker at være med på den bæredygtige bølge og markedsføre deres bæredygtige indsatser og produkter, men samtidig leve op til gældende lovgivning inden for grøn markedsføring og undgå greenwashing.

De virksomheder vil søge rådgivning hos dig, som er ansat i et marketing- eller kommunikationsbureau, med ønsket om at kommunikere deres miljø- og bæredygtighedsindsatser, og selvom du besidder stærke kompetencer inden for dit felt, kan lovgivningen om grøn markedsføring være svær at finde rundt i.

Derfor har vi - i tråd med vores mission om at skabe tillid mellem virksomheder og forbrugere - udviklet et kursus for kommunikatører og marketers, som søger viden og værktøjer til bedst muligt at kunne rådgive deres kunder inden for grøn markedsføring.

Læs mere om kurset...

Mere fra Bureau Veritas

Bureau Veritas

www.bureauveritas.dk

Bureau Veritas dokumenterer din indsats inden for CSR. Styrk din systematik gennem inspektioner, certificering og rådgivning.

Se virksomhedsprofil  

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere