Kommunikation

Kommunikation

Case: Simpel knap på Miinto.dk samler hundrede tusinder kroner ind: kan din webshop gøre det samme?

Modeplatformen Miinto.dk lavede i 2017 en knap på deres webshop, der gør det muligt at donere et lille beløb til Røde Kors. Årligt samler knappen hele 700.000-800.000 kr. ind til velgørenhed. De fleste webshops kan nemt gøre det samme.

Indhold fra partner

Kommunikation

En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed

Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise

Indhold fra partner

Kommunikation

Fem vindere, en million euro og lidt crowdfunding oven i

H&M Foundation delte d. 3. april for fjerde gang en million euro mellem årets fem bedste innovationsideer, der kan gøre mode mere bæredygtig. Og hvis andre vil være med er der nu en crowdfunding-løsning, hvor man kan hjælpe sin yndlingsidé på vej.

Kommunikation

Reporting giants share their experiences

The number of companies engaging in CSR reporting is clearly growing. Two of Denmark’s heavy hitters on the reporting scene shares their thoughts of how to do it in a way that creates value for the business.

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere