Medlemsprofiler Se alle
Kommunikation
Kommunikation

Sådan får du et bæredygtigt webdesign
Internettet står for en voksende andel af globale drivhusgasemissioner. I dette perspektiv er dit eget webdesign ikke helt ligegyldigt: For internettet kan også gennemgå en grøn omstilling.
Kommunikation

Lær mindfulness på nyt forløb i Aarhus og København
Tina Hjortshøj Bilsbo og Marie Kronquist underviser på nyt forløb i mindfulness på Erhvervsakademi Aarhus. Faget udbydes til marts i Aarhus og København som et enkeltstående kursus eller som del af en hel akademiuddannelse.
Indhold fra partner
Kommunikation

Co-create dine bæredygtige budskaber og skab tillid
"Who's up next?" spørger Senior Creative Strategist, Kristina Villadsen. Hun håber nemlig at se endnu flere brands gøre brug af co-creation, når det kommer til at kommunikere bæredygtige budskaber.
Indhold fra partner
Kommunikation

Plastindustrien byder NGO’er indenfor i produktionen: Det handler om god kontakt
I december inviterede Plastindustrien en række NGO’er på tur til Lego og Letbek for at få indblik i branchens arbejde med bæredygtig produktion.
Kommunikation
Sådan får du et bæredygtigt webdesign
Internettet står for en voksende andel af globale drivhusgasemissioner. I dette perspektiv er dit eget webdesign ikke helt ligegyldigt: For internettet står også for døren af en grøn omstilling.
Kommunikation

Annoncører vælger stadig i lav grad bureau efter ESG – men markedet modnes
Mindre end hver tiende annoncør vægter bæredygtighed og diversitet meget højt i deres marketingsbureauer. Dog skal branchen ikke hvile på ESG-laurbærrene, lyder det fra flere sider. Kravene kommer nemlig.
Kommunikation

Forbrugerombudsmandens linje er juridisk skudsikker
Behøver man undre sig over Forbrugerombudsmandens prioriteringer ift. greenwashing? Det gør Salling Group. Men ikke eksperter på området.
Kommunikation

Hver femte virksomhed begår green-hushing
Mange danske virksomheder er bange for at kommunikere om bæredygtighed. Dog er det afgørende for transformationen til et mere bæredygtigt samfund, at virksomheder tør fortælle om deres grønne tiltag – for kommunikation er et effektivt redskab til at skabe engagement, videndeling og fremdrift i enhver transformation.
Indhold fra partner