27.05.2018  |  Klima, miljø og energi

PODCAST: Bæredygtig Business nr. 12 - Thomas Kloster

Indhold fra partner Hvad er dette?

I denne episode har vi besøg af Thomas Kolster, reklamebranchens globale bæredygtighedsfortaler og forfatter til bogen Goodvertising. Dagens tema stiller skarpt på, hvordan du håndterer en generation, der hellere vil købe selvrealisering end produkter.

I dette afsnit af Bæredygtig Business taler Steffen med Thomas Kolster - en svært inspirerende mand, der kombinerer marketing og bæredygtighed i en unik kombination, han har valgt at kalde Goodvertising. Goodvertising er også titlen på hans bog, som har gjort ham til en internationalt eftertragtet keynote speaker. 

Thomas kaster lys over, hvordan din virksomheden håndterer en generation, der hellere vil købe selvrealisering end produkter - og forklarer, hvorfor det ikke altid er nok at starte med “The big Why?” i din marketingstrategi.

Hør hele podcasten her: https://soundcloud.com/baredygtigbusiness/episode-12-baeredygtig-markedsforing-med-thomas-kolster-aka-mr-goodvertising

Mere fra HOLMRIS B8 Circular

HOLMRIS B8 Circular

www.3xr.dk/

 Circular er en del af HOLMRIS B8, som er Danmarks største forhandler af erhvervsmøbler. Vi varetager kundernes brugte møbler og vores kerneservice er bæredygtig bortskaffelse.I HOLMRIS B8 Circular har vi specialiseret os i at genanvende brugte kvalitets kontormøbler på en bæredygtig måde. Forretningens fundament er bygget på en cirkulær økonomisk tankegang - hvilket betyder, at vi behandler…

Se virksomhedsprofil  

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere