Too Good To Go

Klima, miljø og energi

Stigende inflation sætter skub i indsatsen mod madspild

De stigende fødevarepriser har vækket danskernes interesse for at reducere madspild, bekræfter Too Good To Go.

0 kommentarer

Klima, miljø og energi

ALDI og Too Good To Go udvider succesfuldt samarbejde

I alle ALDI's butikker har kunderne siden sommeren 2020 kunnet købe de populære Too Good To Go-lykkeposer med frugt og grønt, der ellers ville ende deres dage i skraldespanden. Alene i 2021 købte ALDI's kunder 90.000 lykkeposer og reddede dermed 180 tons frugt og grønt fra at gå til spilde. Nu udvider ALDI og Too Good To Go det succesfulde samarbejde med velsmagende bake-off.

Indhold fra partner

Strategi & ledelse

Ingen modstand mod bæredygtighed i virksomhederne

Virksomhederne er helt og aldeles med på det med bæredygtighed. Nu skal der bare findes løsninger, og de skal implementeres. Til det formål må lovgiverne gerne blive lidt bedre til at rykke på tingene.

0 kommentarer

Klima, miljø og energi

Danmark skal i front som grønt iværksætterland

Det 14. Klimapartnerskab har netop offentliggjort en række anbefalinger, der skal sætte Danmark i førertrøjen når det kommer til grønt iværksætteri. Flere parter i erhvervslivet er imidlertid ikke enige i anbefalingernes omfang.

0 kommentarer

Kommunikation

Too Good To Go hædret i voldsomt godt selskab

Den danske madspildsvirksomhed Too Good To Go optræder i år på TIME Magazines nyligt offentliggjorte liste over de 100 mest indflydelsesrige virksomheder i verden.

0 kommentarer

Strategi & ledelse

Reduktion af madspild og ny emballagestrategi går hånd i hånd i Aldi

Dagligvarekæden Aldi har stort fokus på at reducere madspild og arbejder intensivt med kædens emballagestrategi. På fire måneder blev 118 tons gode frugter og grønsager reddet og solgt via ’To good to go’. Kortlægning af samtlige emballager på egne varer ligger til grund for nye mål for virgint og genanvendt plastik.

Indhold fra partner

Kommunikation

Adfærd: Vil Coronakrisen blive en milepæl for bæredygtig forbrugeradfærd?

Coronakrisen har tydeliggjort konsekvenserne af vores handlinger for klimaet og giver stof til eftertanke i forhold til normer og rutiner. Men hvad betyder det for vores adfærd, når krisen klinger af? Kan vi fx forvente at se en mere bæredygtig forbrugeradfærd eller er vi vanedyr, der snart vender tilbage til de gamle rutiner?

Indhold fra partner

Klima, miljø og energi

Scandic indgår samarbejde med Too Good To Go

Scandic og Too Good To Go har indgået et samarbejde, der betyder, at danskerne nu kan hente overskydende mad fra hotelkædens 24 hoteller landet over til en reduceret pris.

0 kommentarer

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere