21.04.2017  |  Klima, miljø og energi

Madspild på klimadagsordenen

For Unilever er virksomhedens klimaaftryk en vigtig del af det generelle fokus på bæredygtighed. Og mindre madspild giver mindre CO2. På den baggrund bruger koncernen store mængder tid og ressourcer på at tænke kreativt og forebygge svindet, fortæller udviklingskok Frank Jakobsen.

Verdens madspild bidrager med millioner af ton CO2 til den globale opvarmning.

Bliv medlem og vær en del af fremtidens forretning – prøv 30 dage gratis

Opret medlemskab

Mere fra CSR.dk - Forum for bæredygtig forretning

CSR.dk - Forum for bæredygtig forretning

www.csr.dk

CSR.dk – forum for bæredygtig forretning – er Danmarks eneste erhvervsmedie og community med dedikeret fokus på forretningsdrevet CSR. Medlemmer på CSR.dk kan bidrage aktivt med indhold og erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af CSR.dk. Vi udkommer dagligt på CSR.dk, ugentligt med nyhedsbreve samt fire gange om året med magasinet CSR Quarterly.

Se virksomhedsprofil  

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere