Sustainability

Kommunikation

En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed

Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise

Indhold fra partner

Klima, miljø og energi

NEW SOLAR POWER PLANT TO POWER BESTSELLER

BESTSELLER and its parent company HEARTLAND have partnered with energy company Better Energy to build its own solar power plant, thus taking an initial step towards its ultimate ambition of becoming climate positive.

Indhold fra partner

Klima, miljø og energi

Grønne fremskridt for blå paller: CHEP topper bæredygtighedsmål i 2018

Brambles, der i Danmark er repræsenteret med datterselskabet CHEP, gør status over sine bæredygtighedsmål. Og der er god grund til at smile. Sammen med IFCO har CHEP nemlig reddet 1,7 mio. træer samt sparet 2,6 mio. ton CO2 og 1,4 mio. ton affald i 2018.

Indhold fra partner

Strategi & ledelse

UN Day 2018: The Responsibility of Multinational Companies

On this day, 73 years ago, the United Nations officially came into being and a new epoch of international cooperation was entered. There is, however, still a long way to go. In this respect, multinational companies are crucial actors.

Indhold fra partner

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere