Frugtkurven skaber oplevelser og kunderelationer - CSR skal være en oplevelse ikke bare certifikater på papir.

Mange virksomheder ser CSR som et miljøtiltag ifm. produktion, transport eller optimering af hele Supply Chain Management. Frugtkurven ser CSR som en mulighed for at skabe oplevelser samt knytte tættere kunderelationer – og tilmed gøre profilen grønnere.

Frugtkurven har i år indgået et samarbejde med Veggerby Sport og Kultur. Dette betyder at der på alle VSOK løb i 2016 er frisk frugt til alle deltagere. Frugtkurven har valgt at kombinerer marketing, oplevelser og en grønnere profil med det at dyrke sport – på såvel hyggeplan og i firma sammenhæng.

Ved at være tilstede til bla. Sjælsø Rundt – Danmarks ældste og mest traditionsrige cykelløb, MTB Derby og Øresund Rundt ønsker Frugtkurven at gøre et sportslig event til en sundere og friskere oplevelse, for børn og voksne.

En oplevelse som skaber relationer

For Frugtkurven som med så mange andre virksomheder drejer det sig om at give en oplevelse som bliver husket og som skaber relationer.

”Vi ønsker at give den samme gode oplevelse til disse cykelløb som vores mange kunder oplever hver dag” – udtaler Carsten Lynge, Direktør i Frugtkurven.

Frugtkurven har til det formål, at uddele mange tusinder stykker frisk frugt, udviklet et helt unikt og indbydende ”Frugttelt”. Disse frugttelte vil fungere som centrum for en god oplevelse med fokus på friskhed, sundhed og ikke mindst at gøre sundhed lejende let. Udover at give de mange glade motionister en oplevelse med masser af frisk frugt har Frugtkurven også lavet sjove og spændende konkurrencer.

Disse findes naturligvis på Frugtkurvens mange digitale medier samt sociale medier men også i en fysisk form – flyers til alle kunder. Men en flyer kan laves på mange måder og igen har Frugtkurven tænkt CSR og miljøhensyn ind i processen.

Tryksagen er derfor lavet på PFSC-godkendt papir fra genbrugspapir, vandbaseret og miljørigtig overfladelak samt trykt på et Svanemærket trykkeri. Med andre ord en ”Grøn” tryksag i mere end en betydning.

Læs om de mange muligheder for at gøre din virksomhed sundere – bid for bid.

www.Frugtkurven.dk

18.04.2016Frugtkurven

Sponseret

Frugtkurven skaber oplevelser og kunderelationer - CSR skal være en oplevelse ikke bare certifikater på papir.

17.12.2015Frugtkurven

Sponseret

Friske Frugtkurve giver sunde medarbejdere - Successcase fra E.ON

07.10.2015Frugtkurven

Sponseret

20% mere Firmafrugt for pengene - når størrelsen betyder noget

06.10.2015Frugtkurven

Sponseret

Frugtkurve giver flittige medarbejdere