BESTSELLER lancerer Sustainability Report 2019
BESTSELLERs Sustainability Report 2019 understreger virksomhedens ønske om at bruge sin markante størrelse på at bidrage til en bedre og mere sikker fremtid for kommende generationer.
BESTSELLERs Sustainability Report 2019 understreger, at BESTSELLER ønsker at bruge sin markante størrelse på at bidrage til en bedre og mere sikker fremtid for kommende generationer. I kraft af den ambitiøse og langsigtede Fashion FWD-strategi tages der en holistisk tilgang til bæredygtighed, som skal sørge for en positiv påvirkning gennem hele værdikæden – for mennesker og for miljø.
I dag er det at gøre en god forretning i sidste ende afhængigt af, hvordan man integrerer bæredygtighed i sin virksomhed. For BESTSELLER betyder det blandt andet, at virksomheden er etisk funderet, at produkterne er ansvarligt produceret, at ansatte bliver sat umådeligt pris på, at forsyningskæden gøres modstandsdygtig, og at alle interessenter oplever merværdi.
Rapporten dækker året 2019, men i en tid overskygget af COVID-19 er det umuligt ikke at tage pandemien i betragtning, selv i et tilbageblik. Og mens branchen med ét er sat tilbage, holder BESTSELLER mere end nogensinde fast i sin forpligtelse over for at skabe en mere bæredygtig industri. Samarbejde på tværs af branchen er blevet essentielt, og det er i dette øjeblik, at der skal løftes i flok.
Momentum er nu.