Bæredygtig strategi

Strategi & ledelse

Verdensmålene fylder fire: Sådan arbejder de nordiske virksomheder med dem

Verdensmålene er blevet mere integrerede i strategierne hos de nordiske Global Compact-virksomheder. Men målene er stadig svære at måle på og arbejde med. Det er nogle af konklusionerne i vores nye rapport udgivet i samarbejde med Nordisk Ministerråd

Indhold fra partner

Klima, miljø og energi

Arla: Forbrugerne belønner os for vores bæredygtige ambitioner

Bæredygtighed bør være en del af alle virksomheders strategi, mener Natalie Knight, CFO i Arla. For forbrugerne belønner de virksomheder, der tager ansvar – og kan vise resultater. Og på den måde kan et bæredygtigt fokus skabe resultater på bundlinjen.

Indhold fra partner

Kommunikation

En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed

Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise

Indhold fra partner

Strategi & ledelse

Den bevidste virksomhed – findes den?

Den bevidste virksomhed – findes den? Og hvordan imødekommer man som virksomhed krav til ansvarligt forbrug og produktion i strategiplanen for 2019?

Indhold fra partner

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere