14.11.2011CSR.dk
Få værdi for CSR gennem rigtig CSR-kommunikation
Mange virksomheder har aktiviteter indenfor CSR, men ved ikke, hvordan de skal kommunikere dem og derved høste mere afkast af deres investeringer. Man kan nemlig ikke kommunikere CSR på samme måde, som man plejer at markedskommunikere. Josefine Campbell fra Campbell & Co, der er ekspert i bæredygtighedskommunikation giver svaret på, hvad man skal have for øje i CSR-kommunikation.
Stilling / Virksomhed
Ansættelsesforhold
Ansøgningsfrist
Område
ESG Reporting Controller
DEMANT
Fuldtid
09.05.2024
Hovedstaden
Graduate Account Manager
DELL A/S
Fuldtid
31.05.2024
Hovedstaden
Studentermedhjælper
Daka Denmark A/S
Deltid
05.05.2024
Midtjylland
Biodiversitetsspecialist
Andel
Fuldtid
05.05.2024
Sjælland
Due diligence manager
Andel
Fuldtid
05.05.2024
Sjælland
Due diligence manager
Andel
Fuldtid
05.05.2024
Sjælland
Udgiver
Copyright 2023