CHEP ansætter koordinator til kundeservice i Norden

Line Spang Rostgaard bliver ny koordinator for kundeservice i Norden. Foto: CHEP Danmark.

Line Spang Rostgaard er ansat som koordinator i transport- og logistikvirksomheden CHEP per 1. juli 2020. Her får hun ansvar for CHEPs key account-kunder i hele Norden.

Line Spang Rostgaard har 12 års erfaring inden for kundeservicefaget fra en række internationale virksomheder. Senest kommer hun fra en lignende stilling hos Satair, der leverer reservedele til flyindustrien, hvor hun stod for virksomhedens kundeservice for engelske kunder.

Privat bor Line i Vemmedrup ved Køge sammen med sin mand og to børn på 3 og 6 år.

16.05.2022CHEP Denmark

Sponseret

CHEP får topkarakter for bæredygtighedsindsats fra EcoVadis

01.12.2021CHEP Denmark

Sponseret

CHEP baner vejen til en regenerativ forsyningskæde ved COP26

30.09.2021CHEP Denmark

Sponseret

Efter 1 år: CHEP når vigtige milepæle i sin 2025-bæredygtighedsstrategi

24.06.2021CHEP Denmark

Sponseret

Logistikgiganten CHEP bliver CO2-neutral

07.04.2021CHEP Denmark

Sponseret

Pallevirksomheden CHEP vinder igen platin for social ansvarlighed

17.03.2021CHEP Denmark

Sponseret

Unikt transportsamarbejde skal reducere CO2-udslippet med 115 ton årligt