16.12.2020  |  Medarbejder

CHEP ansætter koordinator til kundeservice i Norden

Indhold fra partner Hvad er dette?

Line Spang Rostgaard er ansat som koordinator i transport- og logistikvirksomheden CHEP per 1. juli 2020. Her får hun ansvar for CHEPs key account-kunder i hele Norden.

Line Spang Rostgaard har 12 års erfaring inden for kundeservicefaget fra en række internationale virksomheder. Senest kommer hun fra en lignende stilling hos Satair, der leverer reservedele til flyindustrien, hvor hun stod for virksomhedens kundeservice for engelske kunder.

Privat bor Line i Vemmedrup ved Køge sammen med sin mand og to børn på 3 og 6 år.

Mere fra CHEP Denmark

CHEP Denmark

www.chep.com

CHEP er global markedsleder inden for bæredygtige palleløsninger. Vi servicerer produktions- og detailbranchen i mere end 60 lande og ejer mere end 300 millioner paller. Vi arbejder målrettet på at forbedre vores bæredygtighed, både når det kommer til miljø og mennesker. Vi arbejder med en cirkulær forretningsmodel, som vi kalder pal…

Se virksomhedsprofil  

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere