Bæredygtige produkter er ikke kun, for de store virksomheder

Bæredygtighed har ikke kun interesse hos de store selskaber, mindre virksomheder er lige rundt om hjørnet. Ligeledes er der stor fokus på bæredygtighed fra de asiatiske investorer, hvorimod europæiske investorer halter bagefter viser DNV Kundeanalyse

International kundeanalyse om bæredygtige produkter.

Bæredygtige produkter bliver nøglen til asiatiske virksomheder. Dette er konklusionen af en international undersøgelse foretaget af forskningsinstituttet GFK Eurisko og DNV Business Assurance, verdens førende certificeringsorgan på mere end 2300 fagfolk fra virksomheder på tværs af forskellige industrier i Europa, Nordamerika, Central-og Sydamerika og Asien.

BEHOV OG EVNE TIL AT LEVERE BÆREDYGTIGE PRODUKTER 

Det stærkeste engagement for at levere bæredygtige produkter kommer fra Fjernøsten, hvor 95% af de adspurgte ser dette som en afgørende succesfaktor for deres virksomhed. Omkring 10 procentpoint mere end i Europa og Nordamerika.

Læs mere og download GRATIS præsentation af analysens resultater

05.07.2017DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

Do companies care about the Environment?

12.08.2016DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

TURNING RISKS INTO OPPORTUNITIES

01.02.2016DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

Turning global risks into opportunities

29.06.2015DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

Nytter virksomheders fokus på bæredygtighed?

Gratis guide til ISO 9001:2015

23.06.2015DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

11.02.2015DNV GL Business Assurance Denmark A/S

Sponseret

Udgivelsen af den nye ISO 14001 bliver forsinket