Bæredygtige produkter er ikke kun, for de store virksomheder
Bæredygtighed har ikke kun interesse hos de store selskaber, mindre virksomheder er lige rundt om hjørnet. Ligeledes er der stor fokus på bæredygtighed fra de asiatiske investorer, hvorimod europæiske investorer halter bagefter viser DNV Kundeanalyse
Bæredygtige produkter bliver nøglen til asiatiske virksomheder. Dette er konklusionen af en international undersøgelse foretaget af forskningsinstituttet GFK Eurisko og DNV Business Assurance, verdens førende certificeringsorgan på mere end 2300 fagfolk fra virksomheder på tværs af forskellige industrier i Europa, Nordamerika, Central-og Sydamerika og Asien.
BEHOV OG EVNE TIL AT LEVERE BÆREDYGTIGE PRODUKTER
Det stærkeste engagement for at levere bæredygtige produkter kommer fra Fjernøsten, hvor 95% af de adspurgte ser dette som en afgørende succesfaktor for deres virksomhed. Omkring 10 procentpoint mere end i Europa og Nordamerika.
Læs mere og download GRATIS præsentation af analysens resultater