Aktivér medarbejderne i den gode sags tjeneste
Bliv en del af SOS Børnebyernes store julekampagne. Gennem kampagnen bliver medarbejderne aktivt involveret samtidig med, at de gør forskel for udsatte og forældreløse børn rundt om i verden.
SOS Børnebyernes nye indsamlingskoncept hylder glæden ved at give. I IN GOOD COMPANY går medarbejderne sammen om en fælles sag, et udvalgt SOS-projekt, og medarbejderengagementet styrkes gennem et veltilrettelagt konkurrenceforløb, hvor virksomhedens afdelinger dyster internt mod hinanden.
"Vi har udviklet et virksomhedskoncept, som involverer og engagerer medarbejderne på tværs af organisationen. Målet er at samle penge ind til de børn rundt om i verden, som har allermest brug for det", siger Rune Sandholt, Partnerskabschef i SOS Børnebyerne.
Indsamlingsforløb
Indsamlingen skydes i gang den 2. november 2015 og intensiveres frem til jul. Centralt for IN GOOD COMPANY er en fælles indsamlingshjemmeside, som bliver co-brandet med SOS Børnebyernes og virksomhedernes logoer. Alle deltagere modtager et inspirationskit til start af egne indsamlinger. I løbet af november-december leveres historier og andre motiverende indslag, som sendes ud til medarbejderne via intranet/e-mail.
Vil du vide mere?
Læs mere om IN GOOD COMPANY: http://www.sosbornebyerne.dk/virksomheder/medarbejderindsamling
Skriv til partnerships@sosbornebyerne.dk, hvis du ønsker at høre mere om, hvordan din virksomhed kan blive en del af kampagnen.