BØRN MED KRÆFT DESIGNER EMBALLAGEN TIL NY JUICE

Børn og søskende fra landets fire børnekræftafdelinger har designet emballagen til en ny Rynkeby-juice. Hele salgsprisen går ubeskåret til Børnecancerfonden.

24 børn og søskende fra landets fire børnekræftafdelinger har tegnet de tegninger, som pryder emballagen på en ny 0,2 l økologisk æblejuice fra Rynkeby. Juicen, der netop er kommet i handlen i Irma, sælges til fordel for Team Rynkebys indsamling til Børnecancerfonden.

- Juicen kalder vi børnenes egen juice, fordi det er børn med kræft tæt inde på livet, der har designet emballagen. Samtidig kommer pengene fra salget børnene og deres familier til gode gennem Børnecancerfondens arbejde, siger Susanne Nyvang Sørensen, kvalitetskoordinator hos Rynkeby Foods A/S og rytter på Team Rynkeby Ringe.

Alle omkostninger i forbindelse med produktionen af juicen er blevet sponsoreret af Rynkeby Foods og en række af virksomhedens samarbejdspartnere. Derfor går hele salgsprisen (ekskl. moms) ubeskåret til Børnecancerfonden via Team Rynkeby.

Alle tegningerne kan ses online
Forsiden af juicen er tegnet af 6-årige Denisa, mens bagsiden af tegnet af 4-årige Anna. Merve har tegnet solen og bien på siden af emballagen, mens 6-årige Mai har tegnet æblet i toppen.

- Vi har fået så mange skønne tegninger, så det har været en helt umulig opgave at vælge hvilke tegninger, som skulle være på emballagen. Derfor har vi også valgt at vise alle tegningerne på Team Rynkebys website, siger Susanne Nyvang Sørensen.

Alle tegningerne kan se her.

Børnenes egen juice sælges eksklusivt i Irmas butikker samt i Irmas online supermarked. Juicen sælges også i Føroya Keypssamtøka på Færøerne samt til mindre arrangementer.

Rekordstor interesse for at komme med på Team Rynkeby

27.08.2015Rynkeby Foods A/S

Sponseret

12.05.2015Rynkeby Foods A/S

Sponseret

BØRN MED KRÆFT DESIGNER EMBALLAGEN TIL NY JUICE

Rynkeby runder milliardomsætning

07.05.2015Rynkeby Foods A/S

Sponseret