Samfund
28.08.2018 | Af DIEH - Dansk Initiativ for Etisk Handel
Det er nemt at gøre en stor forskel, hvis du tænker etisk, når du handler. Det er budskabet i den nye forbrugerkampagne ’Kaffe hjælper’, som blandt andet fremhæver det store udbytte og bedre karrieremuligheder, som fem kenyanske kvinder har fået som resultat af Peter Larsen Kaffes indsats i det kenyanske Othaya-kooperativ.
Indhold fra partner
22.01.2021 | I fokus: 15 mest læste i 2020
09.12.2020 | I fokus: SMV'er og verdensmål
20.10.2020 | I fokus: ansvarlig brug af nye teknologier
28.09.2020 | I fokus: Klima som risiko
31.08.2020 | I fokus: emballage
CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere