Kundeorienteret Lederskab

Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler. Der er stadig åbent for tilmelding.

Foto: Signifly

God kundeservice starter ikke med god kundeservice, god kundeservice starter med god ledelse

Lektor og Academic Dean, Mogens Bjerre

05.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Kundeorienteret Lederskab

03.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Service Excellence Leadership Academy

24.10.2024CBS Executive Fonden

Sponseret

Bestyrelsesuddannelse i ESG

24.10.2024CBS Executive Fonden

Sponseret

ESG – Climbing the Data Mountain to Execute Strategy

24.10.2024CBS Executive Fonden

Sponseret

Bæredygtighed, Strategi og Forretningsudvikling

24.10.2024CBS Executive Fonden

Sponseret

Bæredygtighed og ESG i Praksis