Kundeorienteret Lederskab

Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler. Der er stadig åbent for tilmelding.

Foto: Signifly

God kundeservice starter ikke med god kundeservice, god kundeservice starter med god ledelse

Lektor og Academic Dean, Mogens Bjerre

28.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Sustainable Finance and ESG Integration

26.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Strategisk Regnskabsforståelse

24.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Retorisk Lederskab

21.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Leading Strategic Transformations

19.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Fremtidens Organisering

17.03.2025CBS Executive Fonden

Sponseret

Det Relationelle Lederskab og Virksomhedens Organisering