Medlemsprofiler Se alle
Forretningsudvikling
Strategi & ledelse

Kan man få flere klimaløsninger gennem sine rejser?
I en rejsebranche, der var helt nede og ligge under corona, skiller virksomheden Goodwings sig ud med sin insisteren på at gøre en positiv forskel i verden. Nøglen til en sund udvikling har vist sig at ligge i klimadata – og løsninger.
Strategi & ledelse

Strategi og Forretningsudvikling som Drivkraft for Fornyelse
Få faglig opdatering på forskellige tilgange til strategi- og forretningsudvikling, status på de klassiske værktøjer og modeller samt inspiration til fornyelse af den strategiske værktøjskasse.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse
Grøn omstilling har banet vej for internationalt vækstpotentiale
Efter en krævende proces har en grøn omstilling i virksomheden Tripplex skabt et af landets mest sofistikerede bæredygtige forretningsstrategier, og det har samtidig åbnet døre til udenlandske markeder.
Samfund

ISO 9004:2018 – En vej til vedvarende succes
Den gennemsnitlige levetid for virksomheder er faldende, og alligevel er der virksomheder, som formår at overleve med succes. Hvordan følger man som virksomhed med i en verden i hastig forandring? Det giver en nyrevideret standard vejledning til.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Case: Business Kolding og Bureau Veritas gør en fælles indsats for at styrke danske virksomheder
Business Kolding har en vision om at udvikle Koldings erhvervsliv gennem netværk, kompetenceudvikling og vidensdeling. Det er netop i denne kontekst, at de for 2 år siden valgte at indgå en samarbejdsrelation med Bureau Veritas.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Forslag om SDG-inkubator til smv'er
En SDG-inkubator skal hjælpe de små virksomheder med at udfolde forretningsideer i udviklingslande.
Strategi & ledelse

Fremtidens corporate events er cirkulære
Eventbureauet Rodkjær Event, der er specialiseret i corporate events for store og mellemstore danske virksomheder, vil ændre måden vi plejer at afvikle firmafester og events på med cirkulære løsninger, ansvarlig adfærd og øget fokus på miljøhensyn.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

EY foreslår Long Term Value-modellen for at løse udfordringer med rapportering
Der er behov for Long Term Value-modellen for at imødekomme udfordringer med rapportering af langsigtede løsninger, der skaber forretningsværdi.
Indhold fra partner