Nu er de tid til at udpege 'Årets indsats' inden for bæredygtig branding og kommunikation
For første gang er det tid til at udpege 'Årets indsats' inden for bæredygtig branding og kommunikation i Danmark. Alle kan nominere deres bidrag for at være de mest innovative, engagerende, kreative og de initiativer, der har skabt mest påvirkning inden.
For første gang er det tid til at udpege 'Årets indsats' inden for bæredygtig branding og kommunikation i Danmark. Alle kan nominere deres bidrag for at være de mest innovative, engagerende, kreative og de initiativer, der har skabt mest påvirkning inden for bæredygtig branding og kommunikation.
Prisen, som er jurybaseret, er blevet uddelt årligt siden 2014 i Sverige, Norge og Holland. På grund af de store udfordringer, som vores samfund står overfor, er det ekstra vigtigt nu også at lancere prisen i Danmark.
Nomineringerne skal være indsendt senest den 16. februar 2023 og vinderne præsenteres under lanceringen af Sustainable Brand Index den 9. marts 2023.
Juryen, bestående af Mette Gert Boldt, Partner hos MäRK CPH (formand), Line Schmeltz, Docent i Strategisk Kommunikation & Leder af Center for Kommunikation og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, Eva Harpøth Skjoldborg, redaktør på CSR.dk, vil udpege vinderne baseret på følgende kriterier:
-
Innovation: Udfordrer initiativet noget nyt og/eller udfordrer det eksisterende normer inden for branchen, hvor det opererer?
-
Engagement: Skaber initiativet engagement hos konsumenterne og/eller opfordrer det til mere bæredygtig adfærd?
-
Påvirkning: Har initiativet potentiale for at skabe varige positive ændringer?
-
Kreativitet: Adskiller initiativet sig fra andre initiativer gennem sin kreative gennemførelse, fx design, brand eller kommunikation?
Nominér dit bidrag i dag på følgende link: https://www.sb-index.com/venture-of-the-year
Vi glæder os til at se de seneste innovationer og initiativer inden for bæredygtig branding og kommunikation.