“Russisk Roulette” ved indkøb af reklameartikler og merchandise!

“Madkasser lavet af kinesiske børn til danske børn”, Drikkedunke, som ikke er fødevaregodkendte eller uden dokumentation på phtalater. Legetøj som ikke er EN-71 godkendte. Elektroniske artikler, som ikke er RoHs testede ...

Vidste du, at 1 ud af 5 indkøb ikke får samme opmærksomhed, som de 4 øvrige indkøb?

De findes derude og de bliver flere og flere – en bevægelse er igang! I dag går vi ikke på kompromis med vores fødevarer. Vi er som forbrugere yderst opmærksomme på, hvad vi køber, men der er områder, som skal have vores attention.

Reklameartikler og merchandise med logo er produkter, som har en position i indkøbet, som ofte ikke får den attention.

Med attention mener vi, at virksomheden stiller krav og kræver dokumentation fra leverandøren på, at overholdelse af givne regler, direktiver og godkendelser er sikret. Som indkøber kan man ikke vide alt om alt – det er ikke muligt. Men uvidenhed fritager ingen for ansvar.

Derfor kræver indkøbet af reklameartikler og merchandise, at compliance kan dokumenteres. Et forkert indkøb kan udsætte virksomheden for “shit storm” på de sociale medier, ufrivillig deltagelse I forbrugerprogrammer eller blot et uventet besøg af en journalist, som ønsker at enten direktøren eller bestyrelsesformanden udtaler sig om et givent indkøb.

“Madkasser lavet af kinesiske børn til danske børn”, Drikkedunke, som ikke er fødevaregodkendte eller uden dokumentation på phtalater. Legetøj som ikke er EN-71 godkendte. Elektroniske artikler, som ikke er RoHs testede osv. Vi kender mange situationer, hvor compliance ikke er tilstrækkelig og dermed ikke i orden.

Hos Langhoff Promotion er det en del af vores DNA, at sikre den nødvendige compliance på vores leverancer. Vi kalder det “We protect your Brand”. For os er det god stil, at være vores kunders “gate keeper” til sikring af en secure supply chain.

Se mere på vores hjemmeside “We protect your Brand”. https://www.langhoff.dk/csr/

Eventuel henvendelse til Adm. Direktør Erik Jul Nielsen
Mail: ejn@langhoff-promotion.com

27.06.2018Conxion A/S

Sponseret

“Russisk Roulette” ved indkøb af reklameartikler og merchandise!