20% mere Firmafrugt for pengene - når størrelsen betyder noget
Mange virksomheder og facility managers fokuserer ofte kun på kostprisen og ikke på den reelle vare og ydelse som de ønsker. Den billige løsning kan som oftest blive den dyreste i længden. Vælg rigtig - tilpas ofte og spr penge.
Mange virksomheder sammenligner de mange forskellige firmafrugtordninger, Frugtkasser og Mødekurve på, hvor mange stykker frugt der findes i kurven. Dette gør sig også gældende for mange andre varegrupper og det er her at man skal være vågen.
Tæl ikke kun antallet af frugter i jeres frugtkurve men også den samlede vægt det er tegn på kvalitet og frugtkød for hver en krone.
Med den rigtige frugtleverandør får I frugt som oftest vil være op til 20% større end almindelig firmafrugt. Dette kvalitetsstempel sikre I jer gennem valg af den hel rigtige frugtleverandør.
Vores filosofi i Frugtkurven her nemlig altid været, at en medarbejder skal kunne få dækket sin frugttrang ved bare ét enkelt stykke frugt pr. dag - hvis I da ikke er mere frugtsultne end det.
Dette stiller krav til frugtens størrelse, mængden af det eftertragtede frugtkød samt til den samlede oplevelse for såvel øjnene som for ganen.
Regn efter og spar penge gebyr-junglen
Mange virksomheder har et fast og ofte lavt budget til indkøb af Firmafrugt, Mødefrugt eller Frugtkasser. Derfor er det ekstra vigtigt at vælge den helt rigtige leverandør af jeres friske og sunde frugt.
Mange gange kan det betale sig at se den seneste faktura efter for skjulte eller pålagte gebyrer, som ikke har en direkte relation til jeres frugtordning.
Dette kan være administrations- og miljøgebyrer eller noget helt tredje.
Disse skjulte gebyrer kan udgøre op til 8% af den udgift til firmafrugten.
Hos Frugtkurven.dk er der ingen skjulte gebyrer.
Læs mere om prisen er prisen, her>
Stor, større og bedst pris og kvalitet
Kombinationen mellem et større stykke frugt samt INGEN skjulte gebyrer giver op til 20% mere frugt for pengene - når der regnes efter.
Mange virksomheder, om der er tale om Frugtkurve, serviceydelser og Know-How, ønsker at konkurrere på den bedste kvalitet, største variation hen over året samt en total løsning som giver et lang og gensidigt samarbejde mellem kunde og leverandør.
Men alt for ofte ses det at man vælger en forkert samarbejdspartner eller leverandør til opgaven. Grunden til dette kan findes i det engagement som ligges i at teste, afprøve og stilles krav til nye leverandører. En sådan, simpel men yderst effektiv, forventningsafstemning kan vise sig at gøre udslaget mellem at tabe ansigt eller skabe en synlig sucess for virksomheden, dens medarbejdere, motivation og image.
Tid til forandring - på den friske måde!
Så mangler I luftforandring og et godt bud på en lækker frisk frugtordning, så står vi i Frugtkurven klar med et godt bud på den helt rigtige løsning for netop jeres virksomhed.
Som den eneste på markedet uden nogen former for bindingsperioder eller opsigelsesvarsler kan I trygt tilvalge og shoppe rund mellem de mange spændende og altid kvalitetsorienterede produkter.