Medlemsprofiler Se alle
Brand
Strategi & ledelse

Unilever klar til at frasælge brands uden ægte purpose
Et varemærke skal have et højere formål end bare øget salg, og så skal det være klar til at sætte handling bag ordene. Sådan lyder kravene fra Unilevers topchef Alan Jope, der understreger, at koncernen er klar til at skille sig af med brands, der ikke kan leve op til dem.
Strategi & ledelse

Danone køber sig mere økologisk
Et brand, der dufter af økologi og naturlighed er milliarder værd. Det bekræfter ny handel mellem Danone og mindre amerikansk producent.
Klima, miljø og energi

Sustainable Brand Index Reports 2017
Discover all the Sustainable Brand Index Reports of 2017
Indhold fra partner
Samfund

Coop mest bæredygtige brand i Danmark
Den nye udgave af Sustainable Brand Index placerer dagligvaregiganten Coop i toppen som det mest bæredygtige brand i Danmark foran bl.a. Lego og Ikea. 10 nøglebudskaber er med til at definere placeringerne.