CSR tænketank i FDB
37-årige Thomas Roland er ansat i en ny stilling som chef for FDBs afdeling for ansvarlighed, hvor han vil få til...
Det sker ifølge kommunikationschef Karsten Kolding for leve op til den ny vision om at drive Danmarks mest ansvarlige dagligvarevirksomhed. Det drejer sig om en selvstændig afdeling med i alt tre personer, der skal fungere som en slags CSR-tænketank på tværs af alle FDBs afdelinger.
Kolding fortsætter, at CSR det seneste halvår har været sat tydeligt på agendaen. Ud over ansættelsen af en CSR-chef er arbejdet foreløbigt mundet ud i, at kommunikationsafdelingen har sat 12 projekter på plakaten for 2009.
- Det er områder, som vi kommunikerer ud til forbrugerne. Et område er eksempelvis sundhed og overvægt især med fokus på børn, siger Kolding, der understreger FDBs særlige ansvar for at være ansvarlig, da der er godt 1,6 mio. medlemmer.
www.csr.dk/strategi