22.05.2023 | Medarbejder
Erfaren profil skal sælge ROCKWOOL stenuldsisolering til forhandlerne i Midt- og Nordjylland
Indhold fra partner Hvad er dette?
ROCKWOOL Danmark har fået ny distriktschef med ansvaret for salg til forhandlerne i det midt- og nordjyske. Og med en uddannelse som tømrer og mere end 15 års erfaring fra byggebranchen har Rasmus Villads Andersen en god baggrund at trække på.
Rasmus Villads Andersen er ny distriktschef hos ROCKWOOL med ansvar for salget til de midt- og nordjyske forhandlere.
Rasmus Villads Andersen startede 1. maj som ny distriktschef, og vil snart have sin faste gang hos ROCKWOOLs forhandlere i Midt- og Nordjylland. Det er bestemt ikke uvant for den 35-årige, der oprindeligt er udlært tømrer og i løbet af karrieren blandt andet har været trælastsælger og trælastdirektør. Rasmus har derfor stor forståelse for forhandlernes og deres kunders udfordringer:
- Jeg ser frem til at besøge den branche og de trælaster, som jeg har været en del af i 15 år. Det bliver en fornøjelse at rådgive byggemarkederne om valg af isolering, så de kan videregive de gode råd til deres kunder fortæller Rasmus Villads Andersen, og fortsætter:
- Jeg er desuden rigtig stolt over at være en del af et stærkt brand som ROCKWOOL, der har nogle fantastiske produkter. Bæredygtighed er et af de mest aktuelle emner i branchen. Her står ROCKWOOL virkeligt godt rustet, og jeg ser frem til at komme ud og præsentere vores løsninger.
For Eilif Jensen, salgschef hos ROCKWOOL Danmark, lå valget af ny distriktschef lige til højrebenet:
- Rasmus har et indgående kendskab til branchen, og han har allerede en god relation til de kontaktpersoner, som han kommer til at have med at gøre i hverdagen, så jeg er rigtig glad for at have fået ham på holdet.
Privat bor Rasmus i Randers med sin kæreste og deres to børn på 2 og 5 år.
Klima, miljø og energi

"Designed to grow" – Grodan lancerer nyt brandinginitiativ
Nyt initiativ fra Grodan, en del af ROCKWOOL-gruppen, fokuserer på jordløs dyrkning som middel til at brødføde verdens voksende befolkning: Fokus bør skifte fra regulering af metoden til regulering af produktionens klima- og miljøpåvirkning.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

9 % lettere: Isoleringsmateriale har været på skrump op til byggerimessen
Snart slår BYGGERI’23 dørene op, og ROCKWOOL Danmark kan for første gang fremvise en ny generation af isoleringsbatts, der takket være ny teknologi er hele 9% lettere ved samme isoleringsevne. Materialet er nemmere at arbejde med og har lavere klimaaftryk
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Endnu et skridt på den cirkulære rejse: Engangspallerne bliver genbrugt igen og igen
Det er dybt forankret i ROCKWOOLs DNA at fokusere på øget cirkularitet. Virksomheden har derfor valgt at genbruge de engangspaller, der bruges til at fragte isolering ud til kunder. Det mindsker pallernes CO2-aftryk betydeligt, vurderer Dansk Træemballage
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi
Webinar blotter bred bekymring over fremtidig mangel på kloge klimahoveder
ROCKWOOLs webinar om de nye klimakrav i byggeriet satte fokus på en kollektiv bekymring om manglen på kvalificeret arbejdskraft.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Ny digital assistent effektiviserer vejen til certificering
ROCKWOOL har i samarbejde med Sweco udviklet et nyt digitalt værktøj, der skal gøre det enklere for de projekterende at få fat i den dokumentation, der efterspørges i certificeringsprocesserne. Dermed bidrager virksomheden til effektivitet i byggebranchen
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

ROCKWOOL opfordrer branchen til mere genanvendelse
ROCKWOOL har i en årrække med returordningen Rockcycle arbejdet for at øge mængden af stenuld, der kommer retur til fabrikkerne, og dermed kan bruges igen til nyt isoleringsmateriale.
Indhold fra partner