Lederens Mindset, Datafication & Kundestrategi
Dataindsigt indgår centralt i de strategiske overvejelser ved brugen af ny digital teknologi og nytænkning af kundeinteraktionen. Få indsigt i, hvordan det ledelsesmæssige mindset påvirker succesraten af dataficationsprocessen.
Dataindsigt indgår centralt i de strategiske overvejelser ved brugen af ny digital teknologi og nytænkning af kundeinteraktionen. Men ofte står lederens mindset i vejen for, at den nye digitale teknologi skaber øget værdi for kunder og virksomhed.
På kurset får du indsigt i, hvordan det ledelsesmæssige mindset påvirker succesraten af dataficationsprocessen, der skal transformere organisationen til en dynamisk, agil og datadrevet enhed, og du får en værktøjskasse, der sikrer den værdiskabende forankring af datadrevne projekter.
Big Data er en potentiel værdifuld måde at optimere interne processer og den eksterne interaktion med interessenter (stakeholders). Undersøgelser viser, at de virksomheder, der klarer sig bedst, er dem, hvor dataindsigter indgår centralt i deres strategiske overvejelser.
De succesfulde virksomheder er også kendetegnet ved at have en ledelse og en kultur, der er åben for forandringer og tør nytænke kundeinteraktionen. Det er altså fejlagtigt at tro, at de mest succesfulde Big Data-drevne organisationer kun er drevet af teknologien i sig selv.
På kurset ser vi nærmere på, hvordan lederens mindset påvirker den strategiske dagsorden, brugen af teknologi samt nye innovative tiltag.
Du får testet dit eget ledelsesmindset og vil gennemføre en test af din virksomheds strategiske position, markedsviden og interne forhold. Undersøgelserne bliver gennemgået i forbindelse med kurset, og du får individuel feedback på, i hvor høj grad dit mindset matcher din virksomhedsstrategi.
Læs mere på https://cbs-executive.dk/programme/mindset-datafication-kundestrategi