Medlemsprofiler Se alle
Patagonia
Strategi & ledelse

B Corps forpligter sig til at være udledningsneutrale i hele værdikæden
Sammen 500+ B Corps fra hele verden, har 12 danske virksomheder forpligtet sig til at være udledningsneutrale i hele værdikæden i 2030. Forpligtelsen om at accelerere reduktionen af drivhusgasse mod udledningsneutralitet kommer i forbindelse med COP25.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse
Indspark: Lead the Beat: Solving tomorrow's problems. Today
Strategi & ledelse

Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?
Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Virksomheder er verdens nye aktivister
Fremtidens succesfulde virksomheder tør italesætte uretfærdigheder, kriser og politiske dagsordner. De taler højt om den forandring, de ønsker at skabe. De er det, vi kalder aktivistiske virksomheder! Se hvilke aftryk nogle af de mest markante har sat på verden, og hvorfor det er blevet en succes – også for forretningen.
Indhold fra partner
Samfund

Hvordan tøjler virksomheder kapitalismens vilde kræfter, når de slippes løs på Black Friday?
Årets største shoppedag, Black Friday, er igen over os. Det er en dag, der i den grad splitter vandene både blandt virksomheder og befolkningen. Nogle lukker forretningen på denne sorte dag i forbrugets tegn, mens andre vælger alternative veje.
Indhold fra partner
Kommunikation

Invitation: Are you leading the beat?
Kom med, når den danske B Corp-bevægelse d. 23.-24. september samles med andre europæiske B Corps og To B’s i de smukke omgivelser i Amsterdams Muziekgebouw til det årlige B Corp Summit.
Indhold fra partner
Samfund

Midtvejsvalg 2018: Virksomheder opfordrer til at deltage i demokratiet
I dag er der midtvejsvalg i et historisk splittet USA. Fløjene for og imod præsident Trump er tegnet skarpt op, og det har fået amerikanske virksomheder til at indtage nye og markante roller i både valgkamp og -handling for at gøre en positiv forskel.
Indhold fra partner