Tema: ESG-kommunikation

Foto: 123rf.com

At kommunikere om ESG og bæredygtighed handler om meget mere end greenwashing. Det handler om at hjælpe virksomheden med at nå sine strategiske målsætninger og om at skabe værdi gennem virksomhedens indsats. ESG-kommunikation har ofte været bundet tungt til den selvstændige bæredygtighedsrapport, men i takt med at den forsvinder som konsekvens af nye rapporteringslovkrav, skal feltet i nogen grad genopfindes. Hvordan gør man det? CSR.dk har ledt efter svar.

24.06.2024CSR.dk

Derfor skal ESG-folk gå op i kommunikation

Værdien af ESG bliver større af at få mål, indsatser og resultater kommunikeret godt. Historisk har ESG-folk selv løftet meget af den opgave. Det er tid til at få hjælp.

24.06.2024CSR.dk

ESG-kommunikation står med fem kritiske opgaver

20.06.2024CSR.dk

Forbrugerne har lav tillid til virksomheders miljøkommunikation

24.06.2024CSR.dk

Hvad er greenwashing egentlig?

07.02.2024CSR.dk

Nordiske forbrugere tror ikke på virksomheders bæredygtighedsbudskaber

Se flere temaer

Se alle

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.