Vask bilen hos Shell og hjælp Kræftens Bekæmpelse
Shell giver 20 kroner til Kræftens Bekæmpelse i hele januar, hver gang en bilist køber en Shell top-bilvask.
I januar giver Shell 20 kr. til kræftbekæmpelse, når der bliver langet en Shell Perfect Shine eller Shell Perfect Wash over disken. I alt regner Shell med, at kampagnen genererer mindst 500.000 kroner. Pengene bliver overrakt Kræftens Bekæmpelse i begyndelsen af februar 2011.
Vores stationsejere har efterspurgt en kampagne med et snert af velgørenhed. I stedet for at give vores kunder en lydbog eller et tøjdyr har vi derfor i fællesskab besluttet, at vores vaskekampagne i januar skal dryppe lidt på Kræftens Bekæmpelse, siger Søren Kruse, produktchef i Shell.
Det betyder også, at man hos Shell håber på godt vaskevejr, for hvis der er høj sol og tørvejr, er danske bilister hyppige gæster på stationernes vaskehaller - uanset årstiden. Opfører vejret sig optimalt, kan hjælpen til Kræftens Bekæmpelse ifølge Søren Kruse vise sig, at ende med at blive endnu højere end de 500.000 kr. Hos Kræftens Bekæmpelse glæder marketingchef Poul Møller sig over Shells initiativ.
Det siger sig selv, at vi hilser deres støtte til Kræftens Bekæmpelses arbejde inden for kræftforebyggelse, -forskning og patientstøtte velkommen. Shells vaskekampagne er et godt eksempel på, at virksomheder i stigende grad ønsker at indbygge velgørenhed i deres salgskampagner, siger marketingchefen.