Medlemsprofiler Se alle
Millennials
Samfund

Unge og yngre medarbejder tror ikke på virksomhedernes indsats
Der er ikke meget tiltro til virksomhedernes evne til at orientere sig uden for en ret snæver egeninteresse hos de yngre generationer. Det viser Deloittes 10. undersøgelse af holdninger hos de 18-38-årige.
Strategi & ledelse

10 gode grunde til at blive B Corp
Det er ikke længere et valg for virksomheder, om de skal tage et samfundsansvar. Det er en forventning, et vilkår, som virksomheder må forholde sig til.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Samfundsansvar bliver ledelsens license to operate
Danske ledere har sat samfundsansvar på dagsordenen, og de har al mulig grund til at fortsætte rejsen. Så kort kan anbefalingerne fra oplægsholderne på det seneste CfL-Klubhusmøde sammenfattes. Samfundsansvar bliver virksomhedernes license to operate.
Indhold fra partner
Samfund

Midtvejsvalg 2018: Virksomheder opfordrer til at deltage i demokratiet
I dag er der midtvejsvalg i et historisk splittet USA. Fløjene for og imod præsident Trump er tegnet skarpt op, og det har fået amerikanske virksomheder til at indtage nye og markante roller i både valgkamp og -handling for at gøre en positiv forskel.
Indhold fra partner
Kommunikation
Indspark: In young people’s eyes, marketing was already on life-support before the pandemic.
Strategi & ledelse

Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?
Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Profit er et fattigt mål for succes
Ugens B Corp, Skagerak, vægter socialt ansvar og bæredygtighed lige så højt som profitten. ”Vi beviser, at det betaler sig at gøre sig umage,” siger Skageraks direktør, Jesper Panduro. De mener, at succes skal redefineres for at nå en bæredygtig verden.
Indhold fra partner
Kommunikation

Fire trends inden for produktbranding med CSR
Hold det enkelt, sørg for at der er handling bag ordene og et reelt link til virksomhedens aktiviteter.