Millennials
23.05.2019MäRK
Sponseret
Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?
Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?
18.03.2019MäRK
Sponseret
Samfundsansvar bliver ledelsens license to operate
Danske ledere har sat samfundsansvar på dagsordenen, og de har al mulig grund til at fortsætte rejsen. Så kort kan anbefalingerne fra oplægsholderne på det seneste CfL-Klubhusmøde sammenfattes. Samfundsansvar bliver virksomhedernes license to operate.
07.03.2019MäRK
Sponseret
Profit er et fattigt mål for succes
Ugens B Corp, Skagerak, vægter socialt ansvar og bæredygtighed lige så højt som profitten. ”Vi beviser, at det betaler sig at gøre sig umage,” siger Skageraks direktør, Jesper Panduro. De mener, at succes skal redefineres for at nå en bæredygtig verden.
06.11.2018MäRK
Sponseret
Midtvejsvalg 2018: Virksomheder opfordrer til at deltage i demokratiet
I dag er der midtvejsvalg i et historisk splittet USA. Fløjene for og imod præsident Trump er tegnet skarpt op, og det har fået amerikanske virksomheder til at indtage nye og markante roller i både valgkamp og -handling for at gøre en positiv forskel.
Udgiver
Copyright 2023