Studentermedhjælper med stærke evner inden for eventafvikling og -koordinering
Vil du arbejde for en verden med fokus på menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder samt klima og miljø? Har du skarpe evner inden for planlægning og koordinering af events? Så er du måske vores nye studentermedhjælper hos UN Global Compact Network Denmark.
Foto: UN Global Compact
Vi er Danmarks største netværk og læringsmiljø for bæredygtighed i den private sektor og er sat i verden af FN for at forene verdens virksomheder omkring universelle principper for menneskerettigheder, arbejdsforhold, klima- og miljøansvar samt antikorruption. Vores danske sekretariat søger en studentermedhjælper, der kan hjælpe os med at planlægge og eksekvere webinarer, netværksmøder og større konferencer.
Vi forestiller os, at du læser Performance Design, Event Management, Økonomi, til Kaospilot – eller noget helt fjerde. Det vigtigste er, at din uddannelse har fokus på planlægning og afholdelse af events. Det er essentielt, at du har et godt overblik, trives med ansvar og kan følge opgaver helt til dørs. Stillingen indebærer en del kommunikation både internt og eksternt samt opsætning af events på vores hjemmeside og udsendelse af invitationer. Derfor forventer vi, at du kan formulere dig klart og korrekt – både på dansk og engelsk.
Studenterjobbet vil give dig masser af erfaring inden for teknisk support til event-, netværks- og medlemskommunikation gennem programmer som Swoogo, Brella og Pardot. Samtidig vil du opbygge et stærkt netværk af virksomheder, NGO’er, branche- og interesseorganisationer, der arbejder med bæredygtighed i erhvervslivet.
Vi er et lille kontor placeret i Industriens Hus midt i København, som vil være dit primære arbejdssted – og vi har Danmarks bedste frokostordning med udsigt over Tivoli og Rådhuspladsen.
Dine primære opgaver vil omfatte:
- Støtte til planlægning og afvikling af konferencer og events
- Medlemskommunikation i forbindelse med events
- Samarbejde med kolleger og eksterne partnere omkring eventafvikling
- Praktisk støtte ved afvikling af konferencer og netværksmøder
- Teknisk opsætning af netværksværktøj (Brella)
- Oprettelse af events på vores hjemmeside
- Bidrag til evaluering og løbende forbedring af events
Det vigtigste er, at du:
- Læser en fagligt relevant uddannelse
- Har interesse for vores arbejde med bæredygtighed og ansvarlighed
- Kan bidrage til udformning af kommunikationsmaterialer og tekster
- Er omstillingsparat og trives i en lille organisation med højt tempo, hvor selvstændighed er et must
- Er hurtig til at sætte dig ind i nye projekter og arbejdsgange i en organisation i udvikling
Du bliver ansat som studentermedhjælper med ønsket start snarest muligt eller efter aftale. Arbejdstiden er cirka 15 timer om ugen og fastlægges med fleksibilitet i forhold til dit studie.
CV og ansøgning sendes til ansoegning@globalcompact.dk
For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Head of Finance, Operations & Strategy, Berit Asmussen på tlf: 40416648 eller berit@globalcompact.dk