Medlemsprofiler Se alle
Thomas Kolster
Kommunikation
Indspark: In young people’s eyes, marketing was already on life-support before the pandemic.
Strategi & ledelse
Indspark: Penge i purpose
Kommunikation

Hør om fremtidens branding hos Sustainable Brands
Virksomheders kommunikation med deres kunder er presset. Hverken forbrugere eller erhvervskunder tror på de traditionelle budskaber, er trætte af at få dem præsenteret og leder efter noget andet. Kan vi finde det hos Sustainable Brands i næste uge?
Strategi & ledelse
Indspark: Der skal ændres adfærd i 2015
Kommunikation
Indspark: Virksomheder skal ikke være stille under corona, men skal undgå ”heltefælden”
Kommunikation

Kan marketing give mening?
Virksomheders kommunikation med deres kunder er presset. Hverken forbrugere eller erhvervskunder tror på de traditionelle budskaber, er trætte af at få dem præsenteret og leder efter noget andet. Kan vi finde det på Sustainable Brands-konferencen i næste uge?
Strategi & ledelse

Virksomheder skal tage ansvar for at få succes
Det er vigtigt, at virksomheder tager ansvar og forholder sig til en verden, der er i konstant forandring. Sådan lyder det fra Thomas Kolster, forfatter til bogen ’Goodvertising’.
Kommunikation