Medlemsprofiler Se alle
Dansk Røde Kors
Kommunikation

Coop engagerer kunderne i CSR-indsats gennem mikrodonationer: 30 millioner samlet ind i flaskepant
Siden 2014 har Coops kunder doneret 30 millioner i flaskepant til Røde Kors. Mikrodonationer engagerer kunderne i CSR-indsatsen og gør indsatsen nærværende.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

For hotelvaskerier er sommeren højsæson – og tid til at støtte udsatte børns ferielejre
Lige nu er landets udsatte børn på vej til Ungdommens Røde Kors' sommerferielejre. Berendsens hotelvaskerier gør en indsats for at støtte Ungdommens Røde Kors' ferielejre med rent linned – og dét spreder arbejdsglæde blandt medarbejderne.
Indhold fra partner
Samfund

Fuldt hus til møde om forretningsdrevet CSR & partnerskaber
Onsdag d. 24. august var virksomheder, brancheorganisationer og NGO’er samlet til fyraftens-inspiration hos DIEH. Mødet, der var arrangeret i samarbejde med Goodwings, belyste, hvordan strategiske partnerskaber åbner op for nye forretningsmuligheder.
Indhold fra partner
Samfund
Fremtidens partnerskaber
I dag lancerer vi en ny guide og praktiske værktøjer, der giver virksomheder og civilsamfundsorganisationer ideer til, hvordan man kan skrue partnerskaber sammen.
Indhold fra partner
Kommunikation

Case: (Næste)kærlighedens dag
Valentineskampagne til fordel for Røde Kors hos Espresso House. I stedet for den klassiske romance, fejrer Espresso House nemlig næstekærligheden på Valentines Dag.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

ATP Ejendomme skænker møbler til Røde Kors
I forbindelse med renoveringen af det tidligere Radisson Blu Falconer Hotel på Frederiksberg, har ATP Ejendomme tømt det gamle hotel for inventar. Alt hvad der kunne sælges, blevet solgt. De resterende møbler er gået til Røde Kors.
Indhold fra partner
Samfund

Nye forretningsmuligheder, større samfundsansvar
Onsdag d. 24. august samles virksomheder, brancheorganisationer, NGOer m.fl. til fyraftens-inspiration hos DIEH. Mødet sætter spot på, hvordan strategiske partnerskaber mellem interesseorganisationer og erhvervsliv åbner op for nye forretningsmuligheder.
Indhold fra partner
Kommunikation

Kampagnen Smid tøjet Danmark har vundet Fundraisingprisen 2015
Tøjindsamlingskampagnen Smid tøjet Danmark har fået indsamlingsorganisationernes egen hædersmedalje i form af Fundraisingprisen 2015.