03.07.2018  |  Klima, miljø og energi

International prisregn over Danske Spil

Indhold fra partner Hvad er dette?

Der var priser til både Oddset appen og Danske Spils CSR arbejde, da den internationale EGR Marketing & Innovation Awards 2018 blev uddelt den 20 juni i London.

Danske Spil gjorde næsten rent bord med to priser ud af tre af deres nomineringer, da den prestigefyldte EGR Marketing & Innovation Awards 2018 blev den 20 juni. Egaming Review (EGR) har hvert år en prisuddeling for de internationale spilmarkeder, hvor de bedste operatører i spilverdenen, bliver hyldet af branchen.

Først vandt Danske Spil 1. pladsen i kategorien ”Innovation in Compliance and Responsible Gambling” over seks andre spilselskaber, og CSR-prisen gør Danske Spils CSR-direktør, Stine Hove Marsling både glad og stolt for den anerkendelse, den repræsenterer for Danske Spils store arbejde med CSR.

-Vi har vundet prisen for mest innovative spiludbyder inden for ansvarlighed hos EGR i London for vores arbejde med Spilscanneren. En yderst kompliceret matematisk algoritme bygget på big data, der gør, at vi kan identificere tidlige tegn på problematisk spiladfærd blandt vores kunder, så vi kan forebygge spilleproblemer. At tjene penge på spil kommer med et ansvar. Vi er stolte af at gå forrest, og vise hvad den nyeste teknologi kan bruges til i forhold til forebyggelse, siger Stine Hove Marsling.

Denne pris var dog ikke den eneste, Danske Spil hev med hjem. For det blev også til en 1. plads i kategorien ”Best Native App”, hvor der totalt var 8 nominerede. Det blev til en pris til Oddset appen, som allerede i slutningen af 2016 modtog en pris for bedste mobile platform. Også det bringer glæde frem hos Niels Erik Folmann, der er adm. direktør i Danske Licens Spil, der er den del af Danske Spil, der bl.a. udbyder Oddset.

-Vi er meget stolte og glade over, at vores Oddset app hiver så flot og fornem en pris hjem. Prisen er uddelt af en fagjury, og jeg er stolt af, at de har fået øjnene op for Oddset-appen i et stærkt, internationalt felt, og vurderet at vores app står stærkere og skarpere end vores store, globale konkurrenter, siger Niels Erik Folmann.

Danske Spil var desuden nomineret i kategorien ”Innovation in mobile and tablet”, hvor de var oppe mod tre andre internationale konkurrenter.

EGR Marketing and Innovation awards er den største prisuddeling inden for marketing og innovation i spilbranchen, hvor verdens spiludbydere hyldes.

Mere fra Danske Spil

Danske Spil

www.danskespil.dk

Ansvarlighed. Og åbenhed. Danske Spil tager løbende initiativ til en række CSR-tiltag. Væsentlige og velovervejede initiativer der skal sikre, at vi fortsat er den førende og ansvarlige udbyder af gode spiloplevelser til glæde for spillerne og til gavn for samfundet. Det er det, vi i Danske Spil er sat i verden for.  I vores CSR-rapport og…

Se virksomhedsprofil  

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere