Brainy Brunch: S’et i ESG: 3 stærke råd til at kommunikere om social ansvarlighed

Kom med til gratis formiddagswebinar den 18. juni fra kl. 11.00-11.30, hvor lektor og forsker Anna Karina Kjeldsen sammen med vært Rie Helmer giver dig gode råd til hvordan du bedst kommunikerer om den del af ESG-området, der hander om social ansvarlighed.

Af: Anna Karina Kjeldsen. Foto: Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

ESG står for Environmental, Social og Governance – og lige nu er det S'et, altså det sociale aspekt af arbejdet med at tage samfundsansvar, der får mest opmærksomhed.

Dette sociale område handler om organisationers indvirkning på samfundet og de mennesker, den berører, fx medarbejdere, kunder, leverandører og lokalsamfund. 

Det kan omfatte emner som arbejdsforhold, mangfoldighed og inklusion, arbejdssikkerhed, menneskerettigheder, og hvordan virksomheden bidrager til samfundet.

Lektor og forsker på DMJX Anna Karina Kjeldsen giver dig i løbet af webinaret en introduktion til, hvordan du kan kommunikere aktivt til omverdenen om din virksomheds arbejde med social ansvarlighed.

Tid og sted

Webinaret finder sted tirsdag den 18. juni fra kl. 11.00-11.30 via Microsoft Teams.

Om oplægsholderen

Anna Karina Kjeldsen

Ansat som lektor ved kommunikationsuddannelsen på DMJX og underviser blandt andet i CSR-kommunikation og samfundsansvar. Anna Karina forsker i strategisk kommunikation, med særligt fokus på corporate branding, samfundsansvar og CSR-kommunikation.

Meld dig til webinaret her

10.06.2024Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Brainy Brunch: S’et i ESG: 3 stærke råd til at kommunikere om social ansvarlighed

05.03.2024Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Konkret klimakommunikation på sociale medier

31.10.2023Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Forandringskommunikation

01.05.2023Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Nudging: Adfærdsændring med kommunikation

12.10.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Bæredygtighedskommunikation: Derfor skal du beherske denne nye kommunikationsdisciplin

01.09.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Sponseret

Thought leadership - brug viden som branding