Medlemsprofiler Se alle
Fremtidens bæredygtige samfund
Klima, miljø og energi

Podcast: Er fremtiden bæredygtig? -Med Anne Skare
Er du en af dem, der kan mærke, at verden står overfor et stort paradigmeskifte med hensyn til de truende klimaforandringer, men ikke helt ved, hvad du skal gøre ved det, eller hvordan du skal håndtere det? Så er disse 47 minutter en super fed investering
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Klimapartner vil vise vej til bæredygtighed
Landbrugssektoren skal gå forrest i den globale kamp for bæredygtige fødevarer og vil bl.a. tjene penge på at eksportere viden og grøn teknologi
Indhold fra partner
Samfund

The Body Shops julekampagne giver udsatte piger en uddannelse
I Brasilien og Indonesien er der mange kvinder, som ikke har en uddannelse, og som derfor ikke er på arbejdsmarkedet.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Case: Idékatalog til EnergyLab Nordhavn
Hvordan formidles fremtidens energiløsninger på en levende og engageret måde – både for professionelle, borgere og beslutningstagere?
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Podcast: Klimaaktivisten møder Klimarealisten
Hvad er det der gør, at nogle mennesker, måske især hvide, midaldrende mænd, synes Greta Thunberg eller veganerpartiet er så sindssygt provokerende? Det diskuterer Bæredygtig Business’ Klimarealist Steffen Max Høgh med Klimaaktivist Anders Morgenthaler.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

The New Climate for Business
As we enter the 2020s, we are at a new hinge point in history. Changes in policy, politics, public perception, and the natural world are creating profound impacts for business. All of this adds up to a New Climate for Business in this decisive decade.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?
Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Virksomheder tager mere socialt ansvar – og det vil de blive ved med
Selvom verden står over for et år med nye politiske vinde, vil forandringerne ikke rykke ved, hvor meget socialt ansvar virksomheder tager, mener stifteren bag McPherson Strategies. Tværtimod.