Ipsos søger partnere til stor klimaundersøgelse med fokus på sporbarhed
Vores store klimaundersøgelse fra 2019 viste, at danskerne er bekymrede for klimaet og ønsker at træffe mere bæredygtige valg i dagligdagen. I år gennemfører vi undersøgelsen igen, nu med et særligt fokus på sporbarhed. Og du kan få dine spørgsmål med.
Sporbarhed, eller traceability, er en voksende trend. Sporbarhed er et system, der gør det muligt at spore en vare – herunder hvor den er produceret, og hvem der har produceret den.
Tænk for eksempel på den banan, du spiste i går. Hvor kom den fra? Hvordan blev den plantet og dyrket? Hvordan og hvornår blev den transporteret til butikken?
Vores klimaundersøgelse fra 2019 viste, at danskerne er bekymrede for klimaet og ønsker at træffe mere bæredygtige valg i dagligdagen – en tendens der er tæt koblet til det voksende fokus på sporbarhed.
Læs mere om vores klimaundersøgelse fra 2019 her.
Hos Ipsos Danmark vil vi derfor gerne se nærmere på emnet sporbarhed i en dansk kontekst og fra forbrugerens synspunkt. Hvilken rolle spiller sporbarhed, når forbrugerne træffer købsbeslutninger? Hvordan definerer forbrugerne sporbarhed? Og hvor tilfredse er de med den information, de får i dag?
Det er blot nogle af spørgsmål, vi vil fokusere på, når vi gentager vores klimaundersøgelse fra 2019 – med et opdateret fokus på sporbarhed.
Skal I være med?
Vi vil meget gerne høre hvilke spørgsmål og særlige områder inden for sporbarhed, der vil være værdifulde at få svar på for jer. Vi leder derfor efter nye samarbejdspartnere, vi kan udvikle og designe undersøgelsen sammen med.
Lyder ovenstående som noget for dig og din virksomhed, vil vi meget gerne høre fra jer.
Kontakt Klaus Mikkelsen, Country Manager, på Klaus.Mikkelsen@ipsos.com eller telefon (+45) 3319 3999.