Bæredygtig forbruger

Kommunikation

Ny tendens: Flere og flere brands tilføjer CO2-info på deres emballage

Det bliver mere og mere almindeligt at forbrugeren kan finde 'sustainability facts' på emballagen af de produkter, de køber. "Vi kommer hurtigt til det punkt, hvor forbrugerne forventer at se denne slags information", mener ekspert.

0 kommentarer

Supply chain

Undersøgelse viser at 69 procent af forbrugerne gerne vil vide, hvordan deres tøj blev fremstillet

Stor britisk undersøgelse viser, at de europæiske forbrugere i stigende grad går op i bæredygtighed, når de shopper tøj, sko og accessories.

0 kommentarer

Klima, miljø og energi

Ipsos søger partnere til stor klimaundersøgelse med fokus på sporbarhed

Vores store klimaundersøgelse fra 2019 viste, at danskerne er bekymrede for klimaet og ønsker at træffe mere bæredygtige valg i dagligdagen. I år gennemfører vi undersøgelsen igen, nu med et særligt fokus på sporbarhed. Og du kan få dine spørgsmål med.

Indhold fra partner

Klima, miljø og energi

Svanemærket: 30 år og mere aktuelt end nogensinde

30 år er ingen alder. Heller ikke for Nordens officielle miljømærke, Svanemærket, som er mere populært og aktuelt end nogensinde før. Den 24. oktober var miljøminister Lea Wermelin med til at fejre Svanemærkets fødselsdag.

Indhold fra partner

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere