Medlemsprofiler Se alle
Mejeriprodukter
Kommunikation

Ny Arla-kampagne vil fremvise de grønne løsninger
Med kampagnen ”Mælk er mere end mælk” stiller Arla skarpt på partnerskabet blandt for eksempel landmænd og forskere, der allerede i dag arbejder for at bringe landbruget ind i en klimavenlig æra.
Klima, miljø og energi

Arla vil købe grøn strøm fra landmændene
Arla og andelshaverne skaber nu et cirkulært system, hvor andelshaverne på gårdene kan producere og sælge vedvarende energi direkte til Arla
Samfund

Ny yoghurt skal booste bæredygtig udvikling i Etiopien
Nyt, stærkt partnerskab skal fremme lokal produktion og hjælpe udsatte børn og kvinder i kampen mod underernæring i Etiopien.
Indhold fra partner
Klima, miljø og energi

Arla vil belønne klimahandlekraftige mælkeproducenter
Arla-landbrug får et nyt incitament til at omlægge dele af sin produktion til en grønnere praksis. Det sørger mejerikoncernen for med sin nye klimatillæg-model, som belønner mælkeproducenter, der sætter det lange ben foran
Klima, miljø og energi

Øget opmærksomhed på klimaet kan presse Chr. Hansen
En væsentlig del af Chr. Hansens omsætning findes inden for mejeriindustrien, og det kan blive en udfordring i fremtiden, vurderer analytikere.
Strategi & ledelse

Danone køber sig mere økologisk
Et brand, der dufter af økologi og naturlighed er milliarder værd. Det bekræfter ny handel mellem Danone og mindre amerikansk producent.