Sociale medier
01.07.2020CSR.dk
Lego siger midlertidigt stop for annoncering på sociale medier
Som den eneste danske virksomhed, er Lego skredet til handling i forhold til hadtale. I løbet af de sidste uger har over 300 amerikanske virksomheder – heriblandt Coca Cola og Microsoft – droppet Facebook-annoncerne for at få mediet til at tage mere ansvar for blandt andet hadtale.
25.03.2020Tesla Copenhagen
Sponseret
Podcast: Bæredygtighed og Astrid Haug - SoMe og Employee Advocacy
Der er fokus på et væld af tidens hotte emner inden for teknologi, når Steffen Max Høgh har besøg af ekspert i sociale medier og digital strategi Astrid Haug. Især går de i dybden med Employee Advocacy. Hvad er det og hvad kan det bruges til?
16.02.2018CSR.dk
Unilever vil kun lægge marketingdollars på ansvarlige platforme
Med tre nye politikker for, hvor de vil betale for at reklamere online, viser Unilever igen vejen for, hvordan virksomheder kan tage ansvar og påvirke samfundsudviklingen. Denne gang for at bekæmpe giftigt indhold og fake news på sociale medie-platforme.
12.02.2018CSR.dk
Danskerne donerer brugte telefoner til fordel for et trygt online-liv
På blot et halvt år har danskerne doneret mere end 8.000 gamle mobiltelefoner. Mobilerne er solgt til genanvendelse, og pengene er gået ubeskåret til TDC Groups samarbejde med Børns Vilkår om at støtte børn til et positivt og trygt online-liv.
Udgiver
Copyright 2023