Troværdighed
24.03.2025CBS Executive Fonden
Sponseret
Retorisk Lederskab
Skab autoritet og troværdighed gennem din retorik. Gennem retorikkens begreber og praktiske greb får du som leder dermed både indsigt i ledertalens muligheder i din organisation og bliver helt konkret og fysisk i stand til at tage rummet med din tale.
20.03.2024CSR.dk
Klimaskovfonden sætter valideringsprojekt i gang
En tredjepartsvalidering skal sikre og dokumentere blandt andet optaget af CO2 gennem Klimaskovfondens skove. WSP skal være tredjepartsvalidator på 16 skovrejsningsprojekter under Klimaskovfonden og hjælpe med videreudvikling af metoden.
03.09.2019CSR.dk
”CSR kan være lidt blødt – science gør en forskel”
Novo Nordisk, Maersk og Arla er blandt de danske virksomheder, der har fået godkendt deres science-based targets. Med videnskaben ombord i arbejdet med eksempelvis klimamål får virksomhedens indsats en høj grad af troværdighed og tyngde, lyder det.
26.08.2019CSR.dk
Unilever klar til at frasælge brands uden ægte purpose
Et varemærke skal have et højere formål end bare øget salg, og så skal det være klar til at sætte handling bag ordene. Sådan lyder kravene fra Unilevers topchef Alan Jope, der understreger, at koncernen er klar til at skille sig af med brands, der ikke kan leve op til dem.
COOP Danmark A/S
EUDR Compliance Konsulent
EUDR Compliance Konsulent til Coops afdeling for Vareansvarlighed og Kvalitet
Område
Hovedstaden
Ansøgningsfrist
06.04.2025
Vestforbrænding
Risikomanager
Vil du stå i spidsen for risikostyring, når vi udruller fjernvarme til tusindvis af nye kunder?
Område
Hovedstaden
Ansøgningsfrist
30.03.2025
Udgiver
Copyright 2023