Troværdighed
20.03.2024CSR.dk
Klimaskovfonden sætter valideringsprojekt i gang
En tredjepartsvalidering skal sikre og dokumentere blandt andet optaget af CO2 gennem Klimaskovfondens skove. WSP skal være tredjepartsvalidator på 16 skovrejsningsprojekter under Klimaskovfonden og hjælpe med videreudvikling af metoden.
03.09.2019CSR.dk
”CSR kan være lidt blødt – science gør en forskel”
Novo Nordisk, Maersk og Arla er blandt de danske virksomheder, der har fået godkendt deres science-based targets. Med videnskaben ombord i arbejdet med eksempelvis klimamål får virksomhedens indsats en høj grad af troværdighed og tyngde, lyder det.
26.08.2019CSR.dk
Unilever klar til at frasælge brands uden ægte purpose
Et varemærke skal have et højere formål end bare øget salg, og så skal det være klar til at sætte handling bag ordene. Sådan lyder kravene fra Unilevers topchef Alan Jope, der understreger, at koncernen er klar til at skille sig af med brands, der ikke kan leve op til dem.
Udgiver
Copyright 2023