Modeindustrien

Strategi & ledelse

Case: Bæredygtig mode kræver omstilling af forretning, adfærd og kultur

Med over 20 år i modebranchen har design manager og specialrådgiver Birgit Susan Suster en indgående indsigt og erfaring med bæredygtige design- og forandringsprocesser af både organisationer og værdikæder. Læs hvordan og få hendes gode råd her.

Indhold fra partner

Supply chain

Nye Amazon-programmer skal sikre varer nyt liv

Amazon tager næste skridt for at gøre om op med virksomhedens store klima- og miljøbelastning. Igennem to nye fulfillment tilbud til tredjepartssælgere på platformen, skal en langt større del af produkter gensælges eller genanvendes.

Strategi & ledelse

Global Fashion Agenda opfordrer modebranchen til at komme grønnere ud på den anden side af krisen

Selvom krisen har resulteret i en modebranche, der kæmper for sin overlevelse, kan den også ses som en mulighed for at gøre branchen mere bæredygtig. Global Fashion Agenda har udformet seks konkrete råd til modeindustriens ledere.

Strategi & ledelse

Modegiganter lancerer bæredygtighedsagenda for topchefer

En stribe af den internationale modebranches topaktører er gået sammen om en guide til industriens øverste ledere, som med bæredygtighed som omdrejningspunkt skal hjælpe dem med at fremtidssikre deres virksomheder.

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere