Medlemsprofiler Se alle
Donation
Strategi & ledelse

Sponsorat fører til nyt fokus i Rockwool
Som regel gør sponsorater en forskel for modtageren og føles godt for afsenderen. Men nogle gange skaber de også forandring hos den der giver.
Samfund

J.A.K. Workwear donerer 1000 termojakker til Ukraine
I Danmark skrues der ned til 19 grader i det offentlige. Det er værre i Ukraines krigsruiner. Her venter de den værste vinter i mands minde, og derfor har vi sat os for at hjælpe med en donation på omkring 400.000 kroner i form af termojakker.
Indhold fra partner
Samfund

Lidl og Hjernesagen: sammen om både hverdag og fest
Som en del af et forbilledligt samarbejde sponsorerer Lidl præmier til Hjernesagens julekalender.
Indhold fra partner
Samfund

Sanistål i partnerskab til gavn for unge med autisme
Sanistål har indgået en partnerskabsaftale med den socialøkonomiske it-virksomhed NordVirk i Aalborg. Aftalen betyder, at Sanistål fremover donerer sit udtjente it-udstyr til NordVirk, som har succes med at hjælpe unge mennesker med autisme tættere på uddannelse og arbejde.
Strategi & ledelse

Efterladt Aldi-inventar får nyt liv hos madspildsorganisation
I forbindelse med lukningen af landets Aldi-butikker doneres reoler, kølebokse og andet inventar til madspildsorganisationen Stop Spild Lokalt.
Menneskerettigheder

Sluk for strømmen og doner: Initiativ sikrer Røde Kors tocifret millionbeløb
Takket være en kampagne fra Norlys har danskerne skaffet 30 millioner kroner, som skal gå til Røde Kors’ arbejde for udsatte børnefamilier og andre sårbare i Danmark.
Strategi & ledelse

Jeff Bezos vil donere formue inden sin død
I et interview løfter Amazon-milliardæren sløret for, hvad hans enorme formue skal bruges på, inden han en dag er død. Det gælder blandt andet projekter, der vil modarbejde klimaforandringer.
Samfund

Circle K donerer 1 mio. kroner til udsatte børn og unge
Circle K og kædens kunder donerer 1 million kroner til BørneTelefonen og Børns Vilkårs nye rådgivningstilbud, HØRT, som er målrettet unge mellem 15 og 24 år, der har brug for at blive hørt, forstået og accepteret. Pengene kommer fra salg af BørneKaffe og K-Freeze samt direkte donationer fra kunderne.
Indhold fra partner